GE Healthcare
Close

Sorry, your search for: did not find any results

Search Suggestions: Make sure your keyword(s) are spelled correctly Try another keyword(s) Try more general keyword(s)

Service og support - Optimér jeres ydeevne

Det er vigtigt for patienterne, at udstyret er klar, når der er brug for det. Få hjælp til at holde jeres udstyr klar med proaktiv vedligeholdelse, overvågning, sporingssystemer til udstyr, fjernsupport eller et fleksibelt servicekoncept, hvor løsningen kan tilpasses jeres behov. 

Vi tilpasser servicekontrakter efter jeres behov med en stor grad af fleksibilitet. I vælger, hvad der er vigtigt for jer, og hvad der skal indgå i serviceaftalen – det kan for eksempel være hurtig responstid, udvidede åbningstider for remote service, relation/samarbejde, fleksibel dækning samt uddannelse og træning.

Læs mere om vores serviceløsninger her (ENG).

Servicecenter

Alle bestillinger af både akut og planlagt service foregår gennem vores servicecenter. Med direkte kontakt til servicecenteret får I den hurtigste og mest effektive løsning på jeres problem. I mange tilfælde kan vores serviceteknikere løse problemet remote.

Kontakt vores servicecenter med dansk support vedr. service eller reservedele:

OBS! Nyt telefonnr. pr. 22. juni 2020:
+45 80 40 02 47 
denmark.sc@ge.com